foofie

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

LOOV!

Av Ellos - 28 oktober 2011 19:13

heej älsklingaar

är hemma och tar hand om mina syskon nu ooooch....

......Amanda kom just! o veet ni! hon har fått en Iphone 4S!   

förlåååt att jag inte bloggat på länge men jag loooovar att blogga mer när det kommit ut en app med bloggplatsen!

 I PROMISE ;) <3

EFTERSOM DET ÄR FREEEDAG SÅ TITTAR JAG PÅ FILM NU!

OOOO VEEET NUUU....

DET ÄR LOOOOOOV!!!


nu är det äntligen höstlov och om bara 4 dagar så ska jag på rihanna conserten!!

helt otroligt hur fort det har gått! det var ju ett halv år sen man sa

-DET ÄR EN EVIGHET KVAR! JAG KOMMER HINNA DÖ O ALLT! ;)

men nu är det bara 4 dagar kvar hahaha! det känns som att jag vill spy ut mina lungor.......yup! det är så jag känner när nått OTROLIGT händer! hehe...

iaf jag hade inget mer o säga tror jag haha

 meeen sees sen sötnosar!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellos - 4 november 2011 14:11

heej! längesen va!? vill bara säga att nii borde gå in på www.lebanonkid.blogg.se -en super blogg! är med i en tävling nu där man kan vinna smycken m.m. va gärna med och tävla! ...

Av Ellos - 24 oktober 2011 22:19

Hej finisar! Ska snart kolla på en film! Har hyrt lite filmer, På främmande farovatten paranormal activity 1, Hall past, Just go with it: min låtsas fru !  Alla filmer är  super bra! I allafall, jag deltog precis i en tävling hos www.bokkei.blogg.se ...

NU!

Av Ellos - 23 oktober 2011 22:07

Shoo! Äter glass just nu med mina kompisar! Supeeer gott, YUM YUM.. Ska nu snart kolla på en film och sen ska vi ♥ sova ♥ Det var allt för idag! Haha, C yah! ;D ...

Av Ellos - 23 oktober 2011 20:35

Hahha heej lagar mat nu åt mina småsyskon: Pasta & köttbullar ;) Ska snart till kompisar och ha "sleep-over-party" hahaha så det ska bli kul, ska bara lägga ner lite saker i väskan sen går jag! Men kommer inte blogga hela dan imorn så ni vet det! A...

Av Ellos - 16 oktober 2011 07:11

http://www.youtube.com/watch?v=9J4WaLLdMWI En låt jag ÄLSKAR Got 2 Love you - sean paul, alexis jordan Så jävla grymm lååt sitter och lyssnar på den nu 6 på morgonen HAahahahh Kollade "igår" (har ju dygnat) på Paranormal Activity 1,2,3 asss l...

Presentation


My Babe ♥
Pauly D ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

En butik du gillar ;))
 BikBok
 H&M
 Lindex
 Kapphal
 New Yorker
 J-store
 JC
 Åhlens

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards