foofie

Alla inlägg under september 2011

Av Ellos - 30 september 2011 23:52

Hej sötnosar! Ska precis titta på film! vi ska se på "The Day Of The Triffids"   

 


Asss bra!! men lite jobbig att fatta! Man orkar nästan inte fatta!

Aja ska kolla klart nu med kusinerna!!


Sees! <3

Av Ellos - 30 september 2011 17:36

   Heej har bakat donuts till min födelsedag ikväll!   

 

Alla mina kusiner kommer och kompisar bara för min skull! Visst är dom snälla? <3


 3 tårtor för att vi va många och nu ska mina 2 bästa kusiner ska sova över nu! Jobbigaste [AMANDA]

Tack för allt! älskar er! ;D<3<3


 

Av Ellos - 29 september 2011 21:54

  

Det finns 365 dagar om året för att göra läxor i. Om man tar bort alla söndagar, det är 313 dagar kvar, också finns det ca. de 50 dagar när vädret är för varmt för att göra läxor, då är det 263 dagar, och såklart vi sover minst 8 timmar varje dag, vilket motsvarar 122 dagar per år. Sedan finns det 141 dagar kvar. Om varje dag använder vi minst en timme på oss själva, är det 15 dagar på ett år, dvs................ att det finns 126 dagar tillbaka. Vi ska också äta och dricka det tar ca 2 timmar per dag, vilket är 30 dagar totalt. Nu har vi
96 dagar kvar. Och att utvecklas, måste man gå ut och rör på 2 timmar per dag och 2 timmar att köpa nya kläder, och det tar 92 dagar. Så vi har 4 dagar kvar. Och efter som vi är människor vi är nog sjuka minst 3 dagar per år. 1 dag kvar! :(

- OJ, just det, jag har ju födelsedag också, Jag har inte tid att gör läxor ;D

Av Ellos - 28 september 2011 18:42

Heej, hitta en superblogg som jag tror ni kommer gilla hoppas jag, jag gjorde det :)www.inredningsdesigner.bloggspot.com

Hennes tävlingar är jätte bra men jag är bara med i en, det blir lite tjatigt med att vara med i alla! Haha.

 

Jag hoppas verkligen ni kollar in bloggen den är superbra! Snälla kolla in den, var med i tävlingar, och vinn!

Tack! (a)

Av Ellos - 27 september 2011 17:23

Heeeej sötnosaaaar!

Har nyss kommit från italien och kan italenska nu hahahha va skönt att börja blogga nu igen ni kanske undrade varför jag inte bloggade i en vecka, det var fan 30-35c där skulle faan dööö! men nu hemma i regn! ;(


Ciaoo bello!

Av Ellos - 21 september 2011 18:05

känner mig som ett fuckin' jävla fetto nu, har ätit som en gris!

och så ska jag till Italien imorn och då kommer jag äta 1000 gånger mer!! hahah

fan va kul i italien med en italienare,Chiara Ferrari älskar henne!! :D  Lyxhotell!:D     så här känner jag mig nu!

Av Ellos - 18 september 2011 01:44

En bra blogg är www.isabellealberti.blogg.se hon har så as bra tävlingar!

Delta gärna och vinn fina priser!

Ni kanske tror att hon är en som inte bloggar ofta men hon ÄR en bloggare så komigen nu sitt inte bara, delta i tävlingar! Lycka Till

du me isabelle! :*


sees :*


Av Ellos - 18 september 2011 01:34

      LYX LYX till min lilla kattunge, 2 månader! :D<3<3

Presentation


My Babe ♥
Pauly D ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

En butik du gillar ;))
 BikBok
 H&M
 Lindex
 Kapphal
 New Yorker
 J-store
 JC
 Åhlens

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards